مطالب تصادفی

تاریخ جهان به روایت غربتفاوت‌های میان تئوری و فلسفه طراحی بازی در غرب و ژاپن- قسمت دومروایت داستان بازی Metal Gear 2:Solid Snake (نسخه MSX)شبیه سازی جنگ بعدی ایران -Oil War:Iran Strikesنقدی بر بازی رایانه ای Gun Disassemblyنکاتی که این روزها روی مخم راه می روند- بخش سومتحلیل سریال Steins Gateنقدی بر روند ساخت بازی های رایانه ای در ایراناینفوگراف تهاجم رسانه ای غرب علیه ایران (ویژه اعضای سایت)نکاتی که اين روزها روی مخم راه می روند- بخش اول
13 اسفند

نیم نگاهی به سریال The 100- قسمت اول

در میان همه حماقت های بشر برای رد و انکار وجود خداوند، نظریه جنبش رائلیان از همه مضحک تر و کودکانه تر است...

ادامه مطلب
این مطلب با کد 16351 تا کنون 883 بار خوانده شده
08 بهمن

تحلیل فیلم X-Men: Apocalypse

بر خلاف تصور عامه در مورد عدم شناخت غربی ها از امام زمان و نداشتن مطالعه و تحقیق دقیق درباره ایشان، هر از گاهی در فیلم های هالیوودی، شاهد تولید آثاری هستیم که نه تنها از اطلاعات بالای اصحاب رسانه غربی در این باب پرده برداری می کند  ...

ادامه مطلب
این مطلب با کد 16340 تا کنون 1117 بار خوانده شده
23 مهر

تحقیقی کوتاه در باب اشیاء جادویی و دسته بندی آن ها

نبرد برای تصاحب ظروف و اشیای جادویی (Fate/Zero) که قدرت های نهفته ای در خود دارند...

ادامه مطلب
این مطلب با کد 16334 تا کنون 1453 بار خوانده شده
16 مهر

نیم نگاهی به مبحث اسلام ستیزی در انیمه های ژاپنی

معمولاً تصویری که از کشورهای جهان در ذهن و خاطر تک تک افراد شکل می گیرد، حاصل پرداخت ویژه رسانه ای به بخشی خاص از شرایط بومی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، جغرافیایی و... آن کشور است...

ادامه مطلب
این مطلب با کد 16327 تا کنون 2103 بار خوانده شده
15 مهر

اطلاعیه مهم

در چند روز اخیر که خبر رسمی تعطیلی سایت را اعلام نمودم، عده زیادی از دوستان لطف داشتند و از طرق مختلف با بنده تماس گرفته و خواستار ادامه کار سایت شدند...

ادامه مطلب
این مطلب با کد 16326 تا کنون 1224 بار خوانده شده
26 مرداد

نگاهی به تغییر نگرش غرب در مواجهه با ابرقهرمان ها

اگر روزی ابرقهرمان ها تصمیم بگیرند تا بر خلاف رسم معمول، علیه دولت ها اقدام کنند، آن وقت سرنوشت آن ها چه خواهد شد...

ادامه مطلب
این مطلب با کد 16313 تا کنون 1602 بار خوانده شده
14 مرداد

کلیشه سازی از زنان در رسانه - قسمت دوم

اکثر نویسندگان بازی های رایانه ای به علت سهولت استفاده از کلیشه "دوشیزه گرفتار" در بزرگنمایی شخصیت مرد قهرمان و جلب رضایت بازار فروش...

ادامه مطلب
این مطلب با کد 16307 تا کنون 1964 بار خوانده شده

نکته ها

گفتگو برخط

روشن/خاموش شکلک تاریخچه سوالات متداول Kide Chat

فقط اعضای سایت میتوانند پیام ارسال کنند ، ثبت نام یا ورود به سایت

نظرسنجی

محتوای وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوب - 10.3%
عالی - 73.1%
نسبتا خوب - 2.6%
توقع بیشتری دارم - 14.1%
مجموع آرا: 78

ارسال درخواست جهت نقد و تحلیل

در اینجا میتوانید با ارسال نام و نوع اثر درخواست نقد و تحلیل خود را ارائه دهید. ( برای درخواست عناوین لطفاً نام را به صورت انگلیسی وارد نمائید. )

نام اثر(*)
Invalid Input

نوع اثر(*)
Invalid Input

کد امنیتی(*)
کد امنیتی
  کد جدیدکد را اشتباه وارد کردید

به قلم دوستان ( مطالب ارسالی )

اولین نتیجه گیری مباحث گروه تئوری های رسانه ای (spongebob squarepants)اگر بازی ها رویا شوندARGها چگونه سعی در جذب زنان دارند؟Breaking Badکنترل ذهن و پروژه مونارش قسمت 2کنترل ذهن و پروژه مونارش قسمت 1

آخرین ارسال های انجمن

ارسال مطلب به ما

برای ارسال مطلب جهت انتشار در قسمت "به قلم دوستان" در وب سایت لطفاً مطلب خود را در قالب نرم افزار word همراه با ذکر نام و شماره تماس به نشانی پست الکترونیکی author@vgpostmortem.ir  ارسال نمائید.

جهت دریافت خبر نامه پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.

آمار بازدید

02456383
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
مجموع
741
3444
17603
2200618
109374
145334
2456383